Veelgestelde vragen en antwoorden

Kunt u het antwoord op uw vraag niet hieronder vinden? Neem contact met ons op

Wanneer komt mijn bestelling aan?
U kunt de status van uw bestelling eenvoudig controleren op onze pagina Bestellingsstatus. Geef gewoon uw e-mailadres en uw bestelnummer op, dat u bijvoorbeeld kunt vinden in de bevestigingsmail na het voltooien van uw aankoop. U ziet direct de actuele informatie over de verwerking en levering van uw zending.
Kan ik een artikel retourneren als het niet bevalt?
Ja, u kunt het artikel retourneren binnen 1 maand na aankoop. Vul alstublieft het formulier in en stuur het artikel terug.
Hoe kan ik een product retourneren of reclameren?
Ga gewoon naar Klachten en retourneren, voer uw e-mailadres en uw bestelnummer in (dat u bijvoorbeeld vindt in de bevestigingsmail) en vul een kort formulier in. U kunt het artikel vervolgens gratis naar ons terugsturen. Zodra het pakket in ons magazijn aankomt en we de klacht hebben verwerkt, sturen we u ofwel een nieuw product of betalen we uw geld terug - afhankelijk van wat u in het formulier kiest.

Contactgegevens

+420 799 118 314 Po-Pá: 9-15h

Factuurgegevens

Kidero Group s.r.o.
Malobřevnovská 904/33
16900 Praha 6
OIB: 24259331
Het magazijn bevindt zich niet op dit adres

Schrijf ons

Meer informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens vindt u in ons privacybeleid.